Açıklama

Hangar kapısı ve yana katlanır kapılar dikey kanatlar menteşeler ile birbirlerine tırmanıp, kanatlar yana doğru katlanarak açılır.
Katlanır kapılarda kullanılan tüm sistem detayları, AB standartlarına ve normlarına uygundur. Hangar kapısı olarak kullanılan bu kapılar çokça tercih edilen kapı modellerindendir.

Özellikler

AT modeli, dikey kanatların birbirine menteşelendiği ve katlanma sistemi AB kural ve yönetmeliklerine uygun bir kapıdır. Özellikleri aşağıdaki gibidir:

Panellerin yapısı:

Hem içte hem dışta 8/10 kalınlığında önceden boyanmış çinko levha; iç çerçeve: metal sac profil çubuk, sıcak daldırma çinko galvanizli, 15/10 kalınlığında; iç dolgu: B2 kendi kendine sönme sınıfı, CFC içermeyen köpüklü poliüretan (yoğunluk 40-45 Kg / metreküp).

Standart dış renkler:

RAL 9002, RAL 5010, RAL 8019, RAL 6005, RAL 3003 ve RAL 9006'ya benzer

İç renk:

Standart RAL 9002'ye benzer. İstenirse dış renk gibi

Yan sütunlar:

Sıcak daldırma çinko galvanizli sac, 15/10 kalınlığında.

Kayar klavuzu:

Presle şekillendirilmiş sıcak daldırma çinko galvanizli sac, 30/10 kalınlık.

Kanatlar için dönme menteşeleri :

20 mm çapında menteşe pimli ve eksenel bilyalı rulmanlı, galvanizli ve siyah toz boyalı katı bilyeli galvanizli ve boyalı metal levha. Kapı kapalıyken sabitleme vidalarına erişilemediği için hırsızlığa karşı dayanıklıdırlar.

Kanat sızdırmazlık şeritleri:

Siyah EPDM..

Üst ve alt sızdırmazlık:

40 mm genişliğinde siyah renkli naylon bıçaklar..

AT model tasarımı, endüstriyel bir ürünün olması gerektiği gibi işlevsel, güçlü ve temeldir.
8/10 kalınlığındaki dış sac ve büyük menteşeler, endüstriyel bir kapının her yıl kaçınılmaz olarak maruz kaldığı tüm gerilime karşı büyük bir direnç sağlar.
Arco Industrie, her ikisi de patentli olan üstten kayan kılavuzları ve 180° kanat paketi dönüşleri ile benzersiz bir basitlik, güvenilirlik, geleneksel sentez, deneyim ve sürekli araştırma standardına ulaşmıştır.